loading...
farhang-sch
farhang-sch بازدید : 65 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)

لوازم شکار
چاقو


193 را هر جلسه ۳ نوبت و در هر نوبت حداقل ۲۰ تکرار انجام دهید.

شرط اول برنامه غذایی

شرط دوم انجام دادن  ورزش های هوازی

شرط سوم تمرینات شکم

الف -بالا آوردن پاها در حالت خوابیده

ب _انجام حرکت ورزشی دراز و نشست

ج _انجام حرکت ورزشی پا دوچرخه


114 باسلام خدمت همه عزیزان.من الان حدود یک ماه است که میرم باشگاه بدنسازی و با انجام همین حرکت ها و کارهایی که گفته شد،حدود کیلو کم کردم.یعنی موقعی که رفتم کیلو بودم اما الان کیلو ام و میخام برسونم به زیر کیلو.

123 آرینا
124 آیا داروی لووتیروکسین هم باعث چاقی میشه ؟پس چه کار کنم تیرویید دارم.

131 سعیده
132 تمرین برای افزایش سایز آلت تناسلی هم دارید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 132
  • بازدید سال : 3,663
  • بازدید کلی : 31,021